Friday 10 November 2017

Forex reserve of india pdf


Wizualizuj dane z wykresami amp Mapy Indiastat zapewnia teraz możliwość tworzenia różnych wykresów i mapy Indii z granicami stanu, a utworzone wykresy można zapisywać w formacie. jpg. pdf i. png formaty plików i mapy w formacie. png. Ten instrument jest oferowany tylko zarejestrowanym subskrybentom. Wizualizuj dane z wykresami amp Mapy Indiastat zapewnia teraz możliwość tworzenia różnych wykresów i mapy Indii z granicami stanu, a utworzone wykresy można zapisywać w formacie. jpg. pdf i. png formaty plików i mapy w formacie. png. Ten instrument jest oferowany tylko zarejestrowanym subskrybentom. Obecni subskrybenci zaloguj się, aby kontynuować. Statystki społeczno-gospodarcze Informacje o Indiach Zasoby walutowe Indii wzrosną o 321,7 mln euro do 353,65 mld Rezerwy walutowe Rezerwy Federalnej Indii (RBI) 39 wzrosły o 321,7 mln na tydzień kończący się 24 lipca do 353,65 mld euro, wynika z danych opublikowanych w piątek. Aktywa walutowe, kluczowy składnik rezerw walutowych, wzrosły o 314,2 mln do poziomu 329,25 mld euro. W ciągu tygodnia rezerwy złota pozostały na niezmienionym poziomie 19,07 miliarda. W analizowanym tygodniu specjalne prawa ciągnienia (SDR) wzrosły o 5,8 miliona do 4,02 miliarda, podczas gdy pozycja rezerwowa Indii w Międzynarodowym Funduszu Walutowym (MFW) wyniosła 1,30 miliarda, co stanowi wzrost o 1,8 miliona. Tymczasem w piątek rupia zakończyła się słabością na poziomie 64,14 w porównaniu z poprzednim zamknięciem w wysokości 64,04 za dolara. Według dealerów walutowych rupia uległa osłabieniu w związku z popytem importerów z dolara na koniec miesiąca. Deprecjacja byłaby większa, gdyby bank centralny nie wkroczył przez banki państwowe sprzedając dolary, powiedzieli dealerzy. Rezerwy walutowe Indii wzrosły o 321,7 mln euro, do 353,65 mld. Aktywa walutowe wzrosły o 314,2 mln do 329,25 mld. Aktywa walutowe wzrosły o 314,2 mln do 329,25 mld Rezerwy walutowe Rezerwy Federalnej Indii (RBI) wzrosły o 321,7 mln euro tydzień kończący się 24 lipca do 353,65 miliarda, pokazują dane opublikowane w piątek. Aktywa walutowe, kluczowy składnik rezerw walutowych, wzrosły o 314,2 mln do poziomu 329,25 mld euro. W ciągu tygodnia rezerwy złota pozostały na niezmienionym poziomie 19,07 miliarda. W analizowanym tygodniu specjalne prawa ciągnienia (SDR) wzrosły o 5,8 miliona do 4,02 miliarda, podczas gdy pozycja rezerwowa Indii w Międzynarodowym Funduszu Walutowym (MFW) wyniosła 1,30 miliarda, co stanowi wzrost o 1,8 miliona. Tymczasem w piątek rupia zakończyła się słabością na poziomie 64,14 w porównaniu z poprzednim zamknięciem w wysokości 64,04 za dolara. Według dealerów walutowych rupia uległa osłabieniu w związku z popytem importerów z dolara na koniec miesiąca. Deprecjacja byłaby większa, gdyby bank centralny nie wkroczył przez banki państwowe sprzedając dolary, powiedzieli dealerzy. bsmedia. business-standardmediabswapimagesbslogoamp. png 177 22 Rezerwy walutowe Indii wzrosły o 321,7 mln euro, do 353,65 mld aktywów walutowych wzrosły o 314,2 mln do 329,25 mld Rezerwy walutowe Rezerwy Federalnej Indii (RBI) wzrosły o 321,7 mln euro w ciągu tygodnia Kończąc od 24 lipca do 353,65 miliardów, pokaż dane opublikowane w piątek. Aktywa walutowe, kluczowy składnik rezerw walutowych, wzrosły o 314,2 mln do poziomu 329,25 mld euro. W ciągu tygodnia rezerwy złota pozostały na niezmienionym poziomie 19,07 miliarda. W analizowanym tygodniu specjalne prawa ciągnienia (SDR) wzrosły o 5,8 miliona do 4,02 miliarda, podczas gdy pozycja rezerwowa Indii w Międzynarodowym Funduszu Walutowym (MFW) wyniosła 1,30 miliarda, co stanowi wzrost o 1,8 miliona. Tymczasem w piątek rupia zakończyła się słabością na poziomie 64,14 w porównaniu z poprzednim zamknięciem w wysokości 64,04 za dolara. Według dealerów walutowych rupia uległa osłabieniu w związku z popytem importerów z dolara na koniec miesiąca. Deprecjacja byłaby większa, gdyby bank centralny nie wkroczył przez banki państwowe sprzedając dolary, powiedzieli dealerzy. bsmedia. business-standardmediabswapimagesbslogoamp. png 177 22forex. pdf - TCYONLINE CO TRZYMA NARODOWY INDIA039S ZAGRANICZNY. To jest koniec podglądu. Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do reszty dokumentu. Niekoformatowany podgląd tekstu: TCYONLINE JESTEM COACH NARODOWYM INDIAMI REZERWY WYDARZENIA ZAGRANICZNEGO Polityka, status i kwestie Istnieje kilka powodów, dla których warto zwrócić uwagę na rezerwy walutowe. Po pierwsze, przedmiot zainteresowania cieszy się coraz większym zainteresowaniem polityków i pracowników akademickich na tle rosnącej globalizacji gospodarek wschodzących, przyspieszenia przepływu kapitału i integracji rynków finansowych w kraju i na świecie. Kryzys zadłużenia w niektórych krajach rozwijających się na początku lat dziewięćdziesiątych, kryzys wschodnioazjatycki w 1997 r., A ostatnio kryzys walutowy w Argentynie stanowił kilka dylematów dla decydentów w zakresie rezerw walutowych. Po drugie, wielostronne instytucje, w szczególności Bank Rozrachunków Międzynarodowych (BIS) i Międzynarodowy Fundusz Walutowy (MFW), podejmują szereg inicjatyw w zakresie międzynarodowej architektury finansowej w kontekście kryzysu zadłużenia bankowego i finansowego w kilku krajach oraz kwestie do rezerw walutowych stały się ważnym elementem tej inicjatywy, obejmującym kwestie dotyczące polityki, zarządzania i przejrzystości. Po trzecie, w Indiach istnieje pewne zainteresowanie na naszym poziomie rezerw walutowych, o czym świadczy kilka artykułów w dziennikach finansowych, dziennikach ekonomicznych i pracach badawczych. Istnieją również pewne różnice między naukowcami w zakresie bezpośrednich i pośrednich kosztów i korzyści poziomu rezerw walutowych z punktu widzenia polityki makroekonomicznej, stabilności finansowej i wpływu fiskalnego lub quasi-fiskalnego. Po czwarte, Reserve Bank of India (RBI) przyjmuje proaktywną politykę komunikacyjną, w szczególności pod przywództwem gubernatora Bimal Jalana, a zatem właściwe jest, aby odpowiednie kwestie zostały przedstawione również z perspektywy RBI. Temat rezerw walutowych można ogólnie podzielić na dwa powiązane ze sobą obszary, a mianowicie teorię rezerw i zarządzanie rezerwami. Teoria rezerw obejmuje zagadnienia związane z instytucjonalnymi i prawnymi ustaleniami dotyczącymi utrzymywania aktywów rezerwowych, aspekty koncepcyjne i definicyjne, cele dotyczące utrzymywania aktywów rezerwowych, systemy kursów walutowych oraz konceptualizację odpowiedniego poziomu rezerw walutowych. W gruncie rzeczy teoretyczne ramy rezerw dają uzasadnienie dla utrzymywania rezerw walutowych. Zarządzanie rezerwami opiera się przede wszystkim na zarządzaniu portfelem, tzn. Na tym, jak najlepiej rozlokować rezerwy walutowe. Zagadnienia dotyczące portfela uwzględniają między innymi bezpieczeństwo, płynność i dochód z rezerw jako główne cele zarządzania rezerwami. Rozwiązania instytucjonalne i prawne w dużej mierze zależą od kraju, a różnice te należy uwzględnić w podejściu do kluczowych kwestii dotyczących zarówno praktyk zarządzania rezerwami, jak i kształtowania polityki. NAJWYŻSZE KARIERY I WSPÓŁPRACA Z TWOONINETOPEDGE TOPEDENCYCYNYM 91-161-460-908,461-364 TCYONLINE JESTEŚMY NACISKOWAĆ NARZĘDZIE Co to są rezerwy Forex Koncepcyjnie, unikalna definicja rezerw walutowych nie jest dostępna, ponieważ istnieje rozbieżność poglądów w zakresie pokrycia pozycji, własność aktywów, aspekty płynności i potrzeba rozróżnienia między posiadanymi i nie własnymi zasobami. Niemniej jednak, dla celów politycznych i operacyjnych, większość krajów przyjęła definicję sugerowaną przez Międzynarodowy Fundusz Walutowy (podręcznik bilansu płatniczego i wytyczne w sprawie zarządzania rezerwami dewizowymi), który definiuje rezerwy jako aktywa zagraniczne, które są łatwo dostępne i kontrolowane przez władze monetarne dla bezpośrednie finansowanie nierównowag płatności zewnętrznych, w celu pośredniego regulowania wielkości takich zaburzeń równowagi poprzez interwencję na rynkach walutowych w celu wpłynięcia na kurs wymiany walut oraz na inne cele. Standardowe podejście do mierzenia rezerw międzynarodowych uwzględnia nieobciążone międzynarodowe aktywa rezerwowe władzy monetarnej, jednak waluta obca i papiery wartościowe posiadane przez społeczeństwo, w tym banki i organy korporacyjne, nie są uwzględniane w definicji oficjalnych zasobów rezerw międzynarodowych. . W Indiach ustawa Bank Rezerw Indii z 1934 r. Zawiera postanowienia umożliwiające RBI działanie jako depozytariusz rezerw walutowych i zarządzanie rezerwami o określonych celach. Uprawnienia depozytariusza rezerw zagranicznych są w pierwszej kolejności zapisane w preambule ustawy. Rezerwy odnoszą się zarówno do rezerw walutowych w postaci aktywów złota w dziale bankowym, jak i zagranicznych papierów wartościowych posiadanych przez wydział emisji oraz rezerw krajowych w formie rezerw bankowych. Wskazano skład rezerw walutowych, ustanowiono system rezerw obowiązkowych, a instrumenty i papiery wartościowe, w których rezerwy krajowe mogły zostać oddelegowane, zostały określone w odpowiednich sekcjach ustawy RBI. Krótko mówiąc, w Indiach to, co stanowi rezerwy walutowe, kto jest depozytariuszem i jak należy go stosować, jest jasno określone w statucie, a także w sposób niezwykle konserwatywny w zakresie zarządzania rezerwami. W kategoriach merytorycznych RBI działa jako depozytariusz i zarządzający rezerwami walutowymi i działa w ramach ogólnej polityki uzgodnionej z rządem Indii. Dlaczego Hold Forex Rezerwy Technicznie, możliwe jest rozważenie trzech motywów, tj. Transakcji, motywów spekulacyjnych i zapobiegawczych, w celu zatrzymania rezerw. Handel międzynarodowy powoduje wzrost przepływów walutowych, które zakłada się, że obsługiwane są przez banki prywatne napędzane motywem transakcji. Podobnie motyw spekulacyjny pozostawia się jednostce lub korporacjom. Rezerwy banku centralnego charakteryzują się jednak przede wszystkim rezerwą walutową ostatniej instancji w walucie obcej dla nieprzewidywalnych przepływów, co jest zgodne z zapobiegawczym motywem posiadania aktywów zagranicznych. Zapobiegawczy motyw do posiadania waluty obcej, podobnie jak popyt na pieniądz, może być pozytywnie powiązany z bogactwem i kosztami pokrywania nieplanowanego deficytu, a także negatywnie związany z powrotem z alternatywnych aktywów. NAJWYŻSZE KARIERY I WSPÓŁPRACA Z TWOONINETOPEDGE NA NAJNOWSZE KWARTALE 91-161-460-908,461-364 TCYONLINE KIERUJEMY PAŃSTWO Aktywa rezerwowe można zdefiniować w odniesieniu do aktywów władzy monetarnej jako depozytariusza lub rządu suwerennego jako mocodawcy. W przypadku władzy monetarnej motywy utrzymywania rezerw nie mogą odbiegać od celów polityki pieniężnej, podczas gdy dla rządu cele utrzymywania rezerw mogą wykraczać poza cele władz monetarnych. Innymi słowy, ostateczne określenie celu utrzymywania aktywów rezerwowych zależałoby od uzgodnienia celów władzy monetarnej jako depozytariusza i rządu jako jednostki głównej. Istnieją jednak przypadki, w których rezerwy są wykorzystywane jako wygodny mechanizm rządowe zakupy towarów i usług, obsługa długu rządowego w walucie obcej, ubezpieczenie od sytuacji nadzwyczajnych, a w przypadku niektórych - jako źródło dochodu. Jakie są dominujące cele polityczne w odniesieniu do rezerw walutowych w Indiach Trudno jest określić cele w bardzo precyzyjny sposób, ani też nie można zamówić wszystkich istotnych celów według kolejności pierwszeństwa w świetle pojawiających się sytuacji, które opisano poniżej. Obecnie lista celów w szerszym ujęciu może zostać zamknięta, a mianowicie: a) utrzymanie zaufania do polityki pieniężnej i kursowej (b) zwiększanie zdolności do interweniowania na rynkach walutowych; c) ograniczanie wrażliwości zewnętrznej poprzez utrzymywanie płynności w walutach wchłania wstrząsy w czasie kryzysu, w tym klęski żywiołowe lub sytuacje awaryjne; d) zapewnia zaufanie rynkom, w szczególności agencjom ratingowym, aby zobowiązania zewnętrzne były zawsze spełnione, zmniejszając w ten sposób całkowite koszty, w których zasoby forex są dostępne dla wszystkich uczestników rynku i (e) ) przy okazji dodając do komfortu uczestników rynku, demonstrując poparcie krajowej waluty przez aktywa zewnętrzne. NAJWYŻSZE KARIERY I WSPÓŁPRACA Z TWOONINETOPEDGE NAJNOWSZA LINIA 91-161-460-908,461-364 TCYONLINE JEST KOLEJNYM NARODEM Jaki jest odpowiedni poziom rezerw walutowych Podstawowe motywy utrzymywania rezerw powodują alternatywne ramy dla określania odpowiedniego poziomu rezerw walutowych. Europejscy ekonomiści przedstawili optymalizujące ramy dla utrzymania odpowiedniego poziomu rezerw zagranicznych i jeden punkt widzenia sugeruje, że optymalne rezerwy odnoszą się do poziomu, w którym marginalny koszt społeczny równa się marginalnej korzyści społecznej. Optymalny poziom rezerw został również wskazany jako poziom, w którym krańcowa produktywność rezerw powiększona o odsetki od aktywów rezerwowych jest równa krańcowej produktywności zasobów rzeczywistych, a ramy te obejmują stabilność kursu walutowego jako główny cel zarządzania rezerwami. Ponieważ podstawowe koszty i korzyści związane z rezerwami można mierzyć na kilka sposobów, te podejścia do optymalnego poziomu zapewniają wystarczający zakres do opracowania szeregu wskaźników odpowiedniego poziomu rezerw. Możliwe jest zidentyfikowanie czterech zestawów wskaźników w celu oceny adekwatności rezerw, a każdy z nich zapewnia wgląd w adekwatność, chociaż żaden z nich nie może sam w sobie w pełni wyjaśnić adekwatności. Po pierwsze, wskaźniki oparte na pieniądzach, w tym rezerwa na szerokie środki pieniężne lub rezerwy, aby oprzeć pieniądze, które stanowią miarę potencjału odpływu kapitału z kapitału opartego na rezydentach. Niestabilny popyt na pieniądz lub obecność słabego systemu bankowego może wskazywać na większe prawdopodobieństwo takich lotów kapitałowych. Po drugie, wskaźniki oparte na handlu, zwykle wskaźniki przywozowe określone jako rezerwy w miesiącach importu, stanowią prosty sposób na zmniejszenie poziomu rezerw poprzez wielkość i otwartość gospodarki. Jest to prosta interpretacja przez kilka miesięcy, w których dany kraj może nadal wspierać swój obecny poziom importu, jeśli wszystkie inne wpływy i wypływy ustają. Ponieważ środek koncentruje się na rachunku bieżącym, ma on znaczenie dla małych gospodarek, które mają ograniczony dostęp i podatność na rynki kapitałowe. W przypadku zasadniczo otwartych gospodarek z dużym rachunkiem kapitałowym środek ochrony przed importem może nie być odpowiedni. Po trzecie, wskaźniki oparte na długach pochodzą z niedawnych źródeł, które pojawiły się w związku z epizodami kryzysów międzynarodowych, ponieważ szereg badań potwierdziło, że rezerwy dla zadłużenia krótkoterminowego przez pozostały okres zapadalności są lepszym wskaźnikiem identyfikującym kryzysy finansowe. Wskaźniki oparte na zadłużeniu są przydatne do oceny ryzyka związanego z niekorzystnymi zmianami na międzynarodowych rynkach kapitałowych. Ponieważ zadłużenie krótkoterminowe o pozostałym terminie zapadalności jest miarą wszystkich spłat zadłużenia wobec nierezydentów w nadchodzącym roku, stanowi użyteczną miarę tego, jak szybko kraj musiałby się dostosować w obliczu zakłóceń rynku kapitałowego. Poziom rezerw walutowych w Indiach Indyjskie podejście do określania adekwatności rezerw walutowych ewoluowało w ciągu ostatnich kilku lat, szczególnie od pionierskiego raportu Komitetu Wysokiego Szczebla ds. Bilansu Płatniczego, którego kulminacją była gubernatorska ekspozycja Jalana dotycząca kombinacji globalnych niepewności. , kwestie związane z gospodarką krajową i bezpieczeństwem narodowym w określaniu płynności zagrożonej, a tym samym ocenę adekwatności rezerw. Właściwe jest przedstawienie stylizowanych faktów w odniesieniu do niektórych wskaźników NAJLEPSZYCH KARIER WIĘKSZOŚĆ TWOJONIKOWANYCH LINIOWNIKÓW 91-161-460-908,461-364 TCYONLINE PODKREŚLAMY NARODZENIE rezerwy adekwatności opisanej tutaj bez szczególnej oceny adekwatności. Rezerwy walutowe obejmują trzy pozycje: złoto, SDR i aktywa walutowe. Według stanu na 3 maja 2002 r., Z 55,6 mld USD rezerw ogółem, aktywa walutowe stanowią główny udział w wysokości 52,5 mld USD. Złoto stanowi około 3 miliardy US. W lipcu 1991 r., W ramach polityki zarządzania rezerwami, a także jako sposób na zwiększenie zasobów, RBI tymczasowo zastawił złoto na zaciąganie pożyczek. W ten sposób złote holdingi odegrały kluczową rolę w zarządzaniu rezerwami w czasach kryzysu zewnętrznego. Od tego czasu złoto odgrywa pasywną rolę w zarządzaniu rezerwami. Poziom rezerw walutowych stale wzrastał z 5,8 mld USD na koniec marca 1991 r. Do 54,1 mld USD na koniec marca 2002 r. I powyżej 55,6 mld USD z 3 maja 2002 r. Tradycyjna miara wskaźnika rezerwy obowiązkowej, tj. pokrycia importu (zdefiniowanego jako 12-krotność wskaźnika rezerw do importu towarów), który skurczył się do trzech tygodni przywozu do końca grudnia 1990 r., poprawiło się do około 11,5 miesiąca na koniec marca 2002 r. w odniesieniu do wskaźników pieniężnych, odsetek aktywów walutowych netto RBI (NFA) do waluty z opinią publiczną gwałtownie wzrósł z 15% w 1991 r. do 109% na koniec marca 2002 r. Odsetek NFA w szerokim zakresie pieniądz (M3) wzrósł ponad sześciokrotnie z 3% do 18%. Zarządzanie rezerwami międzynarodowymi W ostatnich latach z kilku powodów coraz więcej uwagi poświęcano zarządzaniu rezerwami międzynarodowymi. Po pierwsze, pojawienie się euro jako waluty alternatywnej wobec dolara amerykańskiego po drugie, ruch wielu banków centralnych z trzeciego złota, zmiany w systemie kursów wymiany na czwartym, zmiana poglądów na temat adekwatności rezerw i jej rola w zapobieganiu kryzysom i piąte, operacyjne wykorzystanie rezerwy celowe w obliczaniu luk finansowych przez MFW. Zwraca się uwagę na ten temat, kładąc coraz większy nacisk na przejrzystość, odpowiedzialność na różnych forach, a ostatnio na kwestię wytycznych MFW w tym zakresie. Operacyjnie zarządzanie rezerwami jest procesem, który zapewnia, że ​​odpowiednie oficjalne zagraniczne aktywa sektora publicznego są łatwo dostępne i są kontrolowane przez władze w celu osiągnięcia określonego zakresu celów dla danego kraju. Podmiot zarządzający rezerwami jest zwykle odpowiedzialny za zarządzanie rezerwami i związanymi z nimi ryzykami. Niezmiennie podmiotem zarządzającym rezerwami jest bank centralny, a zatem cele zarządzania rezerwami mają zazwyczaj kluczowe znaczenie, ponieważ obejmowałyby cele organu monetarnego i cele zarządzającego portfelem lub depozytariusza rezerw. Jako organ monetarny, podstawowym celem banków centralnych jest zapewnienie makroekonomicznej stabilności finansowej, aw szczególności zewnętrznej stabilności. Jako depozytariusz, głównymi celami banków centralnych są zapewnienie płynności, bezpieczeństwa i rentowności przy tworzeniu rezerw. Rozważając zarządzanie rezerwami, korzyści i koszty utrzymywania rezerw są stale oceniane. Jeśli chodzi o korzyści, ostatnie międzynarodowe kryzysy finansowe mają NAJLEPSZE KARIERY, dzięki którym można uzyskać najwyższą cenę 91-161-460-908,461-364 TCYONLINE CO COŚMY NARUSZENIE wykazało, że utrzymywanie i zarządzanie wystarczającymi rezerwami i ujawnianie odpowiednich informacji rynkom pomaga krajowi zapobiegać zewnętrznym kryzysom, szczególnie te pochodzące z rachunku kapitałowego. Rosnące uznanie roli rezerw w zapobieganiu kryzysom oraz jako bufor do radzenia sobie z presją rynku giełdowego sprawiło, że zarządzanie rezerwami stało się bardziej centralne niż obecnie w krajowej polityce gospodarczej. Utrzymywanie wysokiego poziomu rezerw w celu pokonywania szoków zewnętrznych wiąże się jednak z kosztami alternatywnymi. Koszt alternatywny rezerw utrzymaniowych to stracona inwestycja, ponieważ środki zostały wykorzystane na zakup rezerw zamiast zwiększania kapitału krajowego. Wydajność krańcowa kapitału krajowego to koszt alternatywny utrzymywania rezerw, a zarządzanie rezerwami ma na celu zminimalizowanie kosztów alternatywnych w stosunku do korzyści wynikających z utrzymywania rezerw. Cele zarządzania rezerwami są różne w poszczególnych krajach, a niedawne badanie praktyk zarządzania rezerwami w wybranych krajach (wytyczne MFW, 2001) zapewnia dobry wgląd w ten temat. Po pierwsze, większość krajów posiada rezerwy na wsparcie polityki pieniężnej. Zapewnienie płynności na rynku walutowym w celu łagodzenia nadmiernych krótkoterminowych wahań na rynkach walutowych stanowi główny cel, niektóre kraje ostrożnie podchodzą do interwencji. Mniejsze kraje utrzymują rezerwy głównie z uwagi na motywy transakcji, aby sprostać nierównościom w bilansie zewnętrznym, a także zasobu majątku. Zapobiegawczy powód utrzymywania rezerw w celu złagodzenia niekorzystnych szoków zewnętrznych jest ukryty w większości celów krajowych, choć wśród nielicznych znajduje wyraźną wzmiankę. Niewiele krajów wyraźnie wykorzystuje rezerwy międzynarodowe jako wsparcie dla bazy monetarnej oraz dla utrzymania stabilności i integralności systemu monetarnego i finansowego. Z perspektywy polityki cel utrzymywania rezerw w celu wsparcia polityki pieniężnej jest wspólny dla większości krajów, a celem utrzymywania rezerw w wielu gospodarkach wschodzących jest przede wszystkim utrzymanie międzynarodowego zaufania co do swoich krótkoterminowych zobowiązań płatniczych, a także zaufania do polityki pieniężnej. i polityki finansowe. Po drugie, większość krajów ma nieformalną koordynację między polityką zarządzania długiem a polityką zarządzania rezerwami. W ramach nieformalnej koordynacji większość krajów uwzględnia zewnętrzne wskaźniki zadłużenia, w szczególności strukturę zapadalności krótko - i długoterminowego zadłużenia, jako część zarządzania rezerwami. Po trzecie, jeśli chodzi o standardy przejrzystości i ujawniania informacji, wiele krajów przestrzega wymogu SDDS (Special Data Dissemination Standards) MFW. Większość krajów publikuje roczne dane na temat zadłużenia zagranicznego i rezerw w rocznych sprawozdaniach banku centralnego lub innych raportach rządowych. Po czwarte, płynność i bezpieczeństwo (niskie ryzyko) dominują w podmiotach zarządzających rezerwami w większości krajów w ramach celu zarządzania rezerwami. Cel w zakresie rentowności jest drugorzędny w stosunku do większości krajów zarządzających rezerwami. Po piąte, większość krajów stosuje benchmarki do zarządzania składem walutowym rezerw, jednak informacje dla społeczeństwa na temat benchmarków dla bazowych NAJLEPSZYCH PERSPEKTYWÓW i TWOONLINE, KTÓRE KIERUJEMY NARODOWY skład walutowy rezerw, generalnie nie jest udostępnione. Informacje na temat podstawowych norm dla przyjęcia benchmarków są jednak dostępne w wielu krajach. Zarządzanie rezerwami walutowymi w Indiach W Indiach przepisy prawne regulujące zarządzanie rezerwami walutowymi są określone w Ustawie o RBI i ustawie o zarządzaniu dewizami z 1994 r., A także regulują operacje otwartego rynku w celu zapewnienia uporządkowanych warunków na rynkach forex, uprawnienia jako organu monetarnego i depozytariusza w zakresie zarządzania aktywami walutowymi. W praktyce udziały złota były praktycznie niezmienione poza okazjonalną sprzedażą złota przez rząd na rzecz RBI. Rezerwy złota są zarządzane pasywnie. Obecnie akumulacja rezerw walutowych wynika głównie z zakupów dokonywanych przez RBI od Autoryzowanych Dealerów (tj. Operacji otwartego rynku), a także do pewnego stopnia dochodów z rozmieszczenia aktywów walutowych przechowywanych w portfelu RBI (tj. Rezerw, które są inwestowane w odpowiednich instrumentach wybranych walut). Ustawa RBI określa kategorie inwestycji, w których RBI może wykorzystywać swoje rezerwy. Przychody z pomocy na rachunku rządowym również wpływają do rezerw. Odpływ powstaje głównie w związku ze sprzedażą dewiz do Autoryzowanych Dealerów (tj. W przypadku operacji otwartego rynku). Zdarzają się sytuacje, w których forex jest udostępniany z rezerw dla zidentyfikowanych użytkowników, jako część strategii zaspokajania nierównych potrzeb na rynkach forex, szczególnie w okresach niepewności. Największy wpływ na poziom rezerw walutowych ma efekt netto zakupów i sprzedaży waluty obcej, do których zalicza się taką sprzedaż lub zakup na rynkach terminowych (która przy okazji jest bardzo niewielka). Rezerwa na rynku Forex i działania quasi-fiskalne Banki centralne wykonują szereg działań quasi-fiskalnych (QFA). QFA można zdefiniować jako operację lub środek przeprowadzany przez bank centralny, którego efekt można zasadniczo powielić za pomocą środków budżetowych w formie wyraźnego podatku, subwencji lub wydatków bezpośrednich i który ma lub może mieć wpływ na operacje finansowe banku centralnego. W szerszym znaczeniu, QFA obejmują również pewne działania, takie jak te dotyczące kursów walutowych, operacji otwartego rynku i wskaźnika rezerwy gotówkowej, które mają implikacje fiskalne, ale nie mogą być oczywiście powielone pod względem wyraźnych podatków i dotacji w budżecie. Banki centralne QFA zasadniczo wynikają z ich roli jako regulatora systemu finansowego, jako bankier wobec rządu oraz jako regulator systemu walutowego. The Issues Policy Matters NAJLEPSZE KARIERY I ZASADY TWOONlinetopedge topedgetcyonline 91-161-460-908,461-364 TCYONLINE PODKREŚLAMY NARODKĘ Po pierwsze, kluczową kwestią jest to, czy wszystkie aktywa zewnętrzne są łatwo dostępne. Zarządzanie aktywami walutowymi w Indiach zapewnia taką dostępność, chociaż w odniesieniu do dużej części złota, która stanowi niewielką część oficjalnych rezerw, jakość nie jest w formie, która jest akceptowana na międzynarodowych rynkach finansowych. Nie ma prawdopodobieństwa wykorzystania złota w rezerwach w dającej się przewidzieć przyszłości. Niemniej jednak Indie opracowały mechanizmy, dzięki którym część złotych aktywów RBI może zostać przekształcona w użyteczną walutę obcą. Po drugie, wspólną cechą wielu banków centralnych jest przewaga w jasno sformułowanym celu polityki w odniesieniu do rezerw walutowych. Mandat, jak również praktyka w Indiach wyraźnie wskazują, że utrzymanie stabilności jest celem nadrzędnym, ale szczegółowość celów musi uwzględniać zmieniające się okoliczności. Adekwatność lub odpowiedni poziom Po pierwsze, dominującą kwestią polityki jest utrzymanie zaufania do naszej zdolności do zapewniania płynności i nie ma precyzyjnego sposobu definiowania, na jakim poziomie podważany byłby czynnik zaufania. W praktyce decydenci powinni oceniać (a) trudności w przywróceniu zaufania, gdy zaczyna ono ulegać erozji (b) skupić uczestników rynku na zmianach przyrostowych bardziej niż całkowita wielkość i (c) wykazać gotowość do korzystania z rezerw, gdy uzasadnione bez zobowiązania się do tego i zamknięcia się w sytuacji kaftan bezpieczeństwa. Kwestia zarządzania poziomem rezerw staje się pod wieloma względami równie ważna, jak sam poziom. Po drugie, sądy są zaangażowane w ocenę, czy poziom rezerw walutowych zapewnia komfort w obliczu słabości krajowych fundamentów. Po trzecie, wiele wskaźników adekwatności rezerw w znacznym stopniu uwzględnia możliwość wypłaty przez nierezydentów, podczas gdy czynniki regulujące wypłaty przez rezydentów za pomocą kapitału nie są łatwe do oszacowania. Po czwarte, przewagi i opóźnienia w handlu, a nawet w niewidzialności, mogą znacząco wpływać na podaż i popyt na rynkach, szczególnie gdy rynki nie są w pełni rozwinięte. W jaki sposób powinna być oceniana adekwatność rezerwy w odniesieniu do przewagi takich leadów i opóźnień Jeśli na sygnały wyprzedzające i opóźnienia mogą w oczywisty sposób wpłynąć dyskrecjonalne środki administracyjne, ilość rezerw potrzebnych do moderowania takich leadów i opóźnień może zostać zmniejszona. Po piąte, tam, gdzie w Zjednoczonym Królestwie panuje stłumienie popytu i podaży, rezerwy na rynku forex muszą zostać wykorzystane na pokrycie tymczasowych niedopasowań na rynkach forex. W takiej sytuacji przyrostowe zmiany poziomu rezerw walutowych mogą również być odpowiednio duże. Po szóste, powszechnie uważano, że możliwe jest negocjowanie warunkowych linii kredytowych z sektora prywatnego, a zatem faktyczny poziom rezerw walutowych, które należy utrzymać, może zostać odpowiednio obniżony. Linia kredytowa na nieprzewidziane wydatki (CCL) z Międzynarodowego Funduszu Walutowego mogłaby również mieć podobny skutek. Indie nie uzyskały dostępu do NAJLEPSZYCH KARIER WIĘKSZOŚĆ TWOJONIKOWANEGO ZAKUPU NA PODSTAWIE 91-161-460-908,461-364 TCYONLINE PODKREŚLAMY NARÓD w tym zakładzie, a doświadczenie innych krajów w tym zakresie było niezadowalające. Koszty i korzyści Po pierwsze, główne pytanie o poziom rezerw wiąże się z możliwością pomiaru ogólnych kosztów ekonomicznych i korzyści z rezerw utrzymaniowych. Podczas gdy koncepcje marginalnych kosztów społecznych lub kosztów alternatywnych są przydatne do celów analitycznych, obliczenia są trudne, chociaż oceny nie są niemożliwe. Po drugie, jeśli zakłada się, że bezpośredni koszt finansowy rezerw utrzymaniowych jest różnicą między odsetkami zapłaconymi od zadłużenia zagranicznego a zwrotami z aktywów zewnętrznych w rezerwach, to takie koszty należy traktować jako składkę ubezpieczeniową, aby zapewnić i utrzymać zaufanie do dostępności płynności . Korzyści z takiej premii dotyczą nie tylko odpierania ryzyka, ale także lepszej zdolności kredytowej i lepszych spreadów, które wielu prywatnych uczestników może uzyskać przy zaciąganiu długu. Koszty komfortu w rezerwach często są zaspokajane przez niektóre korzyści, ale oba są trudne do zmierzenia, zarówno pod względem finansowym, jak i ekonomicznym, a także ilościowo. Po trzecie, jeśli poziom rezerw zostanie uznany za znaczący w strefie wysokiego komfortu, możliwe będzie zwiększenie wagi zwrotu z aktywów na rynku walutowym niż w przypadku płynności, co zmniejszy ewentualne koszty netto rezerw utrzymaniowych. Po czwarte, takie obliczenia kosztów rezerw utrzymaniowych poprzez porównanie zwrotu z kapitału rezerwowego z kosztami zewnętrznego zadłużenia mogą oznaczać, że dodanie do rezerw dokonano poprzez zaciągnięcie dodatkowego długu zewnętrznego. W Indiach prawie cały dodatek do rezerw w ciągu ostatnich kilku lat został dokonany przy niemal całkowitym utrzymaniu ogólnego poziomu zadłużenia zagranicznego. Po piąte, koszty i korzyści związane z dodawaniem lub niepodawaniem do rezerw powinny być oceniane w perspektywie średnioterminowej. Na przykład, w przypadku braku pewności co do zdolności do pozyskania potrzebnych rezerw w późniejszym terminie, państwo może preferować ich nabycie wcześniej niż później. Rzeczywiście, może być pożądany międzyokresowy obraz adekwatności oraz kosztów i korzyści rezerw walutowych. Wreszcie, konieczne jest oszacowanie kosztów niepodawania do rezerw poprzez operacje otwartego rynku w czasie, gdy przepływy kapitału są silne. Innymi słowy, koszty i korzyści rezerw walutowych mogą mieć coś wspólnego z operacjami otwartego rynku, zarówno na rynku pieniężnym, jak i forex, a nie samym poziomem. Mówiąc krótko, koszty i korzyści wynikają w równym stopniu z operacji otwartego rynku banku centralnego, co z poziomu zarządzania poziomami rezerw. Podsumowanie NAJWYŻSZE KARIERY i WIĘCEJ tcyonlinetopedge topedgetcyonline 91-161-460-908,461-364 TCYONLINE JESTEM NA CO NARODZENIE NARODU Na zakończenie teoria i praktyka rezerw walutowych jest tak złożona, jak każda inna współczesna kwestia ekonomiczna. Choć nie jest łatwo udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w niedawnej debacie na temat polityki zarządzania rezerwami dewizowymi, w Indiach mieliśmy tak długą drogę od agonii z 1991 roku do dzisiejszego komfortu, a stało się to tylko dzięki intensywna praca i wdrażanie ostrożnej polityki, która uczyniła z Indii szanowany model w rozwijającym się świecie. NAJWYŻSZE KARIERY I WIĘCEJ TWOJONALNEJ LICYTUJEMY NA ZEWNĄTRZ 91-161-460-908,461-364. Zobacz pełny dokument Ten esej został załadowany na 11302018 dla kursu ELEKTRYCZNEGO 12 nauczanego przez profesora adiunkta podczas wiosennego semestru 03916 w Gayatri Vidya Parishad College of Engineering. TERM Spring 03916 PROFESSOR Asystent profesora Kliknij, aby edytować szczegóły dokumentu Udostępnij ten link znajomemu: Najpopularniejsze dokumenty od Gayatri Vidya Parishad College of Engineering lista pierwszych. pdf Gayatri Vidya Parishad College of Engineering ELECTRICAL 12 - Wiosna 2018 TCYONLINE MY COACH NARODÓW PIERWSZY W ŚWIECIE Amerykański prezydent odwiedza Indie. list of firsts. pdf scmhrd. pdf Gayatri Vidya Parishad College of Engineering ELECTRICAL 12 - Spring 2018 TCYONLINE WE COACH THE NATION Dear Student, On demand of many of our Top Edge users, module7.pdf Gayatri Vidya Parishad College of Engineering ELECTRICAL 12 - Spring 2018 TCYONLINE WE COACH THE NATION SAARC: FROM SAPTA TO SAFTA ECONOMIC RATIONALE More than scmhrd-gk. pdf Gayatri Vidya Parishad College of Engineering ELECTRICAL 12 - Spring 2018 TCYONLINE WE COACH THE NATION Dear Student, On demand of many of our Top Edge users, 10 sample questions. pdf Gayatri Vidya Parishad College of Engineering ELECTRICAL 12 - Spring 2018 10 sample questions. pdf INDUCTION MACHINES. pdf Gayatri Vidya Parishad College of Engineering ELECTRICAL 12 - Spring 2018

No comments:

Post a Comment